Thursday 27 May 2010

♥ 人不停的走

原来每个人都改变了,连他都变了,唯一不变的人或许是我。一直以来我都不曾遇见他,你相信吗?但我每次都遇见我不想遇见的人,这就是 “ 世界 ”。很明显的,我今天撞见他了,不说你也应该猜到啦。正确的说,并不是撞见,而是补习的 “ 撞见 ”。很不巧的是,补习放学后,我既然找到了他的Facebook。我曾经那么努力的寻找,就好像寻人启示似的,但每一次都落空。听说他好像跟女朋友分手了,真想看他的女友是谁。别误会,现在只是纯粹的好奇心,并不代表什么。他的长相没变化不大,就高了点,黑了点,哈哈。难怪第一眼就认得出,虽然那么久没见。而他的朋友大致上都是以前隔壁班的,还是老样子啊!

星期二那天晚上,我还真的大跌眼镜 =_______= 一个当年把我的绯闻炒得有多红的人,既然说她想念我。I really don't know what you trying to do for me, stop hurting me again. Please, although last time I din take action and just act like nothing. Honestly, what you said to me, I feel disgust. I would kick you out in my life, FOREVER. I have my life, my beautiful life and you, continue enjoy your gossip life. Bye, such as hell person.

I found a lot of primary school friends, so excited ! Finally, I meet you all at Facebook =)

S.Ying

No comments: